07 December 2014

Mohon Doanya!

Kalau dibiarkan kopi itu tidak bergula. Sampai besok pagi pun akan terasa pahitnya. Tapi kalau kau bubuh sampai lima kilo tujuh ratus tiga puluh dua gram gula kasar pasti manisnya bikin diabetes!
Aicehhh... acah-acah ayat buku Lejen!

Walaupun aku dari pukul tujuh pagi lagi dok tenung baju- baju kotor dari senin lepas. Takkan adanya pertolongan dari langit yang tup- tup baju aku berjalan sendiri pergi kedai dobi then basuh sendiri. Melainkan aku sendiri terpaksa pergi mendobi sorang- sorang. Nanti tengah malam lah aku pi.

Scroll down Facebook, Twitter & Instagram. Perghhh! Dah ramai kawan- kawan seangkatan dulu yang grad! Tahniah kamu semua! Lepas ni bulih sudah fokus cari bini. Eh, tersilap! Cari kerja. Kasi senang mak bapak sambil usha- usha anak siapa yang mau dipinang.
Siapalah yang bakal dipinang ni? Pening dipikir.

Perjalanan aku di sini? InsyaAllah still berjalan lancar & I can handle it by myself. Walaupun terpaksa khatam seribu pages untuk tiga hari then exam after that. Gila! Mohon doa- doanya ya sahabat!

    “Ya Allah! Kami memohon  kejayaan dalam setiap ketentuan, tempat para syuhada’ dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh.”

P/S: Kopi Warisan lah sangat! Macam kopi Cap Kuda letak susu Cap Junjung.
         Ndak sedap betul! Kupi- kupi Tenom lagi okay bah!


No comments:

Post a Comment

About Us

Recent

Random